بهترین شب عمرمون سپری شد

خرید بک لینک
+ منم عروس خانوم شدم رفت :)

خدایا شکرت

درسته کلی سختی کشیدم

ناراحت شدیم

دلخور شدیم

ولی در نهایت به وصال رسیدیم :)

خدایا هزار مرتبه شکرت

عاااشقتم اصن

+ 3شنبه صب از استرس ساعت 7 پاشدم

قرار بود 10 برم آرایشگاه

2 روز قبلشم ابروهامو برا اولین بار اصلاح کردم :)

هم آرایش کردن

هم شینیون

همم دیزاین ناخن

ساعت 3.5 آقامون شیک و پیک کرده با توسان(ماشین کرایه کرده بودیم) اومد دنبالم

آرایشمم یه آرایش کاملا لایت بود

نه غلیظ بود نه سبک

رسیدم خونه و رفدم بالا لباسامو پوشیدم(کت و شلوار رنگ پودرا)

اومدم پایین که بریم از رکس دسته گلمو بگیرم

رز لب ماتیکی :)

چقدم خوشگل شده بود

بهدش رفدیم آتلیه و چنتا عکس انداختیم

فک کنم قشنگ بااشن

بعد اونجا رفدیم پارکینگ و درین راستا دایی و باباجونم رو دیدیم ماشینشون رو دقیقا کنار ماشین ما پارک کردن

رفتیم سمت محضر دیدیم برامون جا نگه داشته بودن :|

خلاصه با آسانسور رفدیم بالا و رسیدیم دم در محضر :)

لباسامو مرتب کردمو گفدن بیرون سردتون میشه و بیاین برین تو دفتر عاقد که رفدیمو نشسدیم یذره باهم حرف زدیم که گفتن اکثر مهمونا اومدن پاشین بیاین

مام کنار هم راه رفدیمو نشسدیم تو جامون :)

چقد عروووس شدن کیف داره اصن :)

و بعد خوندن خطبه عقد من تو شب یلدا و بلندترین شب سال شدم خانومی آقاییم :)

+ کسایی که حتی اسمشونو نگفده بودن من بازم اسمشونو نوشدم

اسم همه دوستام هسش

کسایی که نگفدن نگران نباشن :)

حتی کسایی که دو نفره نبودن بازم اسمشونو نوشدمو براشون دعا کردم

+ وصال تک تکتون آرزوی قلبیمه

الهی همه جوونا خوشبخت شن

+ بعد عقدم که مراسم شام داشتیمو شب یلدا

حتما عکساشو اضافه میکنم

+ آهنگ شب یلدا حامد محضرنیا خیلی قشنگ بود

انگار برا من و تو خونده بودن :)

+ ماشالله لا حول و لاقوة الا بالله

دنیای من خلاصه در وجود توست ^_^...

ما را در سایت دنیای من خلاصه در وجود توست ^_^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 7:35

صفحه بندی