خدایا شکرت
درسته کلی سختی کشیدم
ناراحت شدیم
دلخور شدیم
ولی در نهایت به وصال رسیدیم :)
خدایا هزار مرتبه شکرت
عاااشقتم اصن
+ 3شنبه صب از استرس ساعت 7 پاشدم
قرار بود 10 برم آرایشگاه
2 روز قبلشم ابروهامو برا اولین بار اصلاح کردم :)
هم آرایش کردن
هم شینیون
همم دیزاین ناخن
ساعت 3.5 آقامون شیک و پیک کرده با توسان(ماشین کرایه کرده بودیم) اومد دنبالم
آرایشمم یه آرایش کاملا لایت بود
نه غلیظ بود نه سبک
رسیدم خونه و رفدم بالا لباسامو پوشیدم(کت و شلوار رنگ پودرا)
اومدم پایین که بریم از رکس دسته گلمو بگیرم
رز لب ماتیکی :)
چقدم خوشگل شده بود
بهدش رفدیم آتلیه و چنتا عکس انداختیم
فک کنم قشنگ بااشن
بعد اونجا رفدیم پارکینگ و درین راستا دایی و باباجونم رو دیدیم ماشینشون رو دقیقا کنار ماشین ما پارک کردن
رفتیم سمت محضر دیدیم برامون جا نگه داشته بودن :|
خلاصه با آسانسور رفدیم بالا و رسیدیم دم در محضر :)
لباسامو مرتب کردمو گفدن بیرون سردتون میشه و بیاین برین تو دفتر عاقد که رفدیمو نشسدیم یذره باهم حرف زدیم که گفتن اکثر مهمونا اومدن پاشین بیاین
مام کنار هم راه رفدیمو نشسدیم تو جامون :)
چقد عروووس شدن کیف داره اصن :)
و بعد خوندن خطبه عقد من تو شب یلدا و بلندترین شب سال شدم خانومی آقاییم :)
+ کسایی که حتی اسمشونو نگفده بودن من بازم اسمشونو نوشدم
اسم همه دوستام هسش
کسایی که نگفدن نگران نباشن :)
حتی کسایی که دو نفره نبودن بازم اسمشونو نوشدمو براشون دعا کردم
+ وصال تک تکتون آرزوی قلبیمه
الهی همه جوونا خوشبخت شن
+ بعد عقدم که مراسم شام داشتیمو شب یلدا
حتما عکساشو اضافه میکنم
+ آهنگ شب یلدا حامد محضرنیا خیلی قشنگ بود
انگار برا من و تو خونده بودن :)
+ ماشالله لا حول و لاقوة الا بالله
دنیای من خلاصه در وجود توست ^_^...
ما را در سایت دنیای من خلاصه در وجود توست ^_^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42