کلی معذرت بابت اینهمه غیبت :)
بعله
همونطوریکه از عنوان میبینین من و عشقم به امیدخدا (ان شاءالله) داریم مال هم میشیم
اونم شب یلدا :)
دیگه همه سختیامون داره تموم میشههههه :))
خدایا کلی شکرت :*
+ شروع میکنم اسم بنویسم بذارم لای قرآن خوشگلمون
هرکی خواس بگه بنویسم
چه دوتایی
چه تک :*
عشقم ممنونم که مردونگیتونو ثابتم کردیو بالاخره منو مال خودت کردی :)
عشق زندگیم ازینکه دارم خانوم زندگیت میشم یه حس خیلی نابی دارم
این روزو برا همتون آرزو میکنم :*
دنیای من خلاصه در وجود توست ^_^...
ما را در سایت دنیای من خلاصه در وجود توست ^_^ دنبال میکنید
برچسب: رمان و در نهایت عشق,خوش بگذره و در نهایت, نویسنده: بازدید: 32