و در نهایت وصال

خرید بک لینک
سلام

کلی معذرت بابت اینهمه غیبت :)

بعله

همونطوریکه از عنوان میبینین من و عشقم به امیدخدا (ان شاءالله) داریم مال هم میشیم

اونم شب یلدا :)

دیگه همه سختیامون داره تموم میشههههه :))

خدایا کلی شکرت :*

+ شروع میکنم اسم بنویسم بذارم لای قرآن خوشگلمون

هرکی خواس بگه بنویسم

چه دوتایی

چه تک :*

عشقم ممنونم که مردونگیتونو ثابتم کردیو بالاخره منو مال خودت کردی :)

عشق زندگیم ازینکه دارم خانوم زندگیت میشم یه حس خیلی نابی دارم

این روزو برا همتون آرزو میکنم :*

دنیای من خلاصه در وجود توست ^_^...

ما را در سایت دنیای من خلاصه در وجود توست ^_^ دنبال می‌کنید

برچسب: رمان و در نهایت عشق,خوش بگذره و در نهایت, نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 7:35

صفحه بندی