>.< ناکامی خر عسد

خرید بک لینک
ببخشین بابت اینهمه غیبت و ننوشتن

ینی روزی نشد که خدا نزنه تو ذوقمون

خداجونم؟

اینسری دیگه ازت دلخورم

اینسری باز حکمتت چی بود آخه؟

نمیگی بندم تاب و توان اینهمه "نشدنارو" نداره

ولی بازم شکرت

+ 27 آذر رو عقد مشخص کردیم که یکی از فامیلامون فوت شدن و موکول شد به یه وقت دیگه

اصولا دی ماه که امتحانات منه

بهمن ماهم مهمونای اونا به خاطر برف و سرما نمیتونن بیان

و اینطوری میشه که باز ما عقد نمیکنیم

امروز انقده زار زدم چش و چالم باد کرده حسابی

خب خسته شدم دیگه

شما جای من بودین نمیشدین؟

یبار 1 مهر رو مشخص میکنیم آزمایشمون مشکل پیدا میکنه

اینسریم که اینطوری

باید منتظر شیم چهلمش تموم شه

از حرصم هی فقد چشام اشکی میشه

خب خدایا یبارم طبق خواسته ما باشه دیگه حکمتت

آخ من دیگه نمیکشم :(

دیگه از خسته شدنم خسته شدم

چیکار کنم؟

چه نذری کنم باز که همو 27 آذر بشه روز وصالمون؟

نذر میکنم اگه تونسیم اون روز عقد کنیم باز برا اون آقاهه که جلوی آموزشگاه ف.ن نشسته و کفش تعمیر میکنه خوراکی ببرم

نذر میکنم تا 40 روز دعای نور بخونم

هرکی این پستو میبینه لطفا برام دعا کنه

برای آرامش دلم دعا کنه

ان شاءالله که حاجت روا شم

+ 19 آبان تولد یار جآنم بود

براش یه ست راحتی شیک آبی گرفتم(عکسش اضافه میشه)

کلا داشتم فک میکردم هرچی تا الان من براش گرفتم همشون آبی بودن

تی شرت

بولیز و لوازم شیو و ساعتو....

ینی به قول خودش کلا مرد آبیه منه :*

مامان جآنم براش کیک درست کرد و اومد خونمون کادوشو دادم

+ دوستان به نظرتون چه دعایی بخونم حاجت روا میشم؟

+ حسودیم میشه :(

+ هی بی دلیل اشکام میان

تو این مدت خیلی ضعیف شدم

بی دلیل گلوم درد میکنه

صدام کلا گرفته

گوشام درد دارن

انقد روح و روانم خستس که کم کم داره به جسمم آسیب میزنه!

بعد وصال حتما به یه آسایشگاه مراجعه میکنم :|

+ سری قبلی به خاطر یه سری مسائل شدیدا زدیم به تیپ و تاپ هم

خب چیکا کنم

دختره و لج کردناش!

+ میشه برامون اتفاقای خوبی بیوفده خدایا؟؟؟

عاجزانه ازت خواهش میکنم

بخدا قول میدم بنده خوبی باشم :(

+ چقد مردای هرزه زیاد شدن

صب داشتم میرفتم مدرسه که یهو یه 206 جلو ظاهر شد و یه کار بسی شرم آور کرد که تا خود مدرسه یه ضرب دوییدم

جوریکه وقتی رسیدم با معده خالی فقد بالا میاوردم

آخه شما ناموس ندارین؟

+ چقد شوق و ذوق داشتم!

باز خورد تو ذوقم!

+ لطفااا دعااا :(

دنیای من خلاصه در وجود توست ^_^...

ما را در سایت دنیای من خلاصه در وجود توست ^_^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 7:35

صفحه بندی