درین حین بازم چنتا از فامیلای مامان جآنم مارو رویت فرموندن و دیدم قبل رسیدنم به خونه زنگیدن گفدن که عه خانومی ازد کرده؟؟چرا مارو دعوت نکردین؟؟
مام که فقد میگیم فعلا هیچ مراسمی انجام نشده
نمیخوایم کسی بدونه از آزمایش سربلند بیرون نیومدیم
فردا پس فردا یه چنتام میذارن روش حرفو الکی گندش میکنن -_-
قربون دستای تپلی مردم بشم که دونه دونه میشینم آنالیزشون میکنمو انگشت مورد علاقمو نشونش میدم :)
قبل رستشم اومدن خونمون با مادرشوهرمینا
برام آش دوغ آورده بودن
دستشون درد نکنه :*
عشقای منن اینا :*
+ یکم پیش شدیدا با آقاییم دعوامون شد سر هیچی :(
تخصیره من بود ولی :(
ببخشیت همسری
اون اونطوری خسته میات منم عوض اینکه بهش انرژی بدم
ناراحتش میکنم :(
+ سری بعدی میخوایم بریم بهداشت
تورو خدا دعا کنین دیگه این هفت خانو رد کنیم
بخدا دیگه حوصله معطل شدنو هی رفتن اومدنو نداریم
البته قرصامون 2شنبه تموم میشدا ولی چون همسری 1شنبه رفتن مجبوریم بمونیم برا رست بعد
+ وقتی زنگیدم بابا برا اجازه گرفتن بیرون رفدنمون
گفتن خانومی ماشاالله خیلی عجله داشتیا برا ازد
همچینم بدت نیومد :|
ینی دوس داشتم زمین دهنشو وا کنه
منو گاز بگیره
+ هواا خیلی سرده
بغل یه نفرمو خواس :(
+ حسودا دور و برم بدجوری زیادن
نشسدن زمین خوردنمو ببین :)
ولی کور خوندین
دنیای من خلاصه در وجود توست ^_^...ما را در سایت دنیای من خلاصه در وجود توست ^_^ دنبال میکنید
برچسب: تو هستی من شدی,تو هستی من,تو همه هستی من,تو تمام هستي مني,تو همه هستي من,چون تو هستی منم هستم,تو هستی ارزوی من,تو تمام هستی من,تو ای هستی من,تو زندگی من هستی, نویسنده: بازدید: 35